Resa till Nordens Ark och Havets hus i Bohuslän

Den 24 september gör Naturskyddsföreningen Grästorp och Fältbiologerna en resa till Nordens Ark och Havets hus i Bohuslän, och vill passa på att bjuda med våra medlemmar!
Barn/ungdomar som är medlemmar i Grästorps Fältbiologer och Naturskyddsföreningen Grästorp bjuds på denna resa och inträden på båda ställen. Vuxna medlemmar i samma föreningar betalar bara halva inträden. Bilersättning med 18:50 milen utgår till de som kör! Avresa 08,15 från torget i Grästorp, lördag 24 september.
Vi räknar med att djuren i Nordens Ark är mer aktiva nu när det är lite kyligare väder och att se amurtiger, amurleopard, snöleopard, lo, röd panda, manvarg, varg, järv, berguv, pilgrimsfalk, vitryggig hackspett m.fl i rörelse är riktigt häftigt.
Anmälan senast 18 september till kontaktpersonen: Leif Sjöberg tfn. 070-5223494 eller sjoberg.varbacka@gmail.com
Glöm inte att ta med en rejäl matsäck, som räcker hela dagen! För dem som vill finns det givetvis möjlighet att köpa mat på plats!